Onderwerpen

Voor vragen en advies

Onze klantenservice is op werkdagen van 8:30 tot 17:00 bereikbaar.

We weten dat het lastig kan zijn om een keuze te maken. Wij helpen je graag! Samen kijken we hoe wij jou het best kunnen helpen, van productinformatie tot levertijden.

Ook voor pro-advies op een complete badkamer renovatie is Bad en Vloer jouw ideale adviseur. Naast de laagste prijs garantie verlenen wij ook de beste service. Ervaar het zelf. Aarzel niet om ons te telefoneren of simpelweg de live chat te openen rechts onderin.

Zelf service

Direct inzicht krijgen in orderstatus? Of wil je een retour aanvragen? Regel het direct via jouw account.

Bezorging

Zal ik gecontacteerd worden voor de levering plaatsvindt?

Wij zullen na de betaling voltooid is een bevestigingsmail sturen met daarin alle details. Onder andere de track and trace code en de bestelde producten zal je hier terugvinden. Houd deze goed in de gaten zodat de bezorger niet onverwachts voor een lege deur staat.

Voor grotere zendingen zullen wij contact met je opnemen. Welke dag en tijd schikt het best voor jou? We doen er alles aan om je bestelling in goede orde aan te leveren wat het best voor jou uitkomt!

Leveren jullie ook in het weekend?

Levering op zaterdag is mogelijk, afhankelijk van de voorraad en de verzendmethode. Als de artikelen in jouw winkelwagen op voorraad zijn in ons distributiemagazijn dan hebben wij de mogelijkheid deze producten op zaterdag te leveren.

Bij vragen kun je altijd contact met ons opnemen via de live chat!

Bij welk bedrag is mijn verzending gratis?

Gratis levering is beschikbaar voor afleveradressen in Nederland bij een bestellingen van meer dan € 100 euro. Onder de € 100 hanteren wij standaard verzendkosten van € 6,50 voor alle kleine zendingen. Benieuwd onder wat voor zending jouw product valt? We geven dit altijd vooraf aan bij het bestellen. Zo sta je nooit tegen onverwachtse kosten.

Zodra jouw bestelling is geplaatst zullen wij z.s.m. contact met je opnemen om een leverdatum en -tijd in te plannen. Houd er wel rekening mee dat wij onze routeplanning speciaal voor jou inplannen die dag. Mocht je onverhoopt niet kunnen? Laat het ons 2 dagen van tevoren weten, anders kunnen er kosten in rekening worden gebracht.

Neem contact met ons op als je nog vragen hebt!

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

De meeste bestellingen kunnen worden afgehaald in ons magazijn in Hoevelaken. Kies ”afhalen” wanneer je wordt gevraagd naar jouw leveringskeuze tijdens het afrekenproces. Alle producten die opgehaald kunnen worden zijn op voorraad. Heb je haast? Je kunt jouw nieuwe producten diezelfde dag nog komen afhalen!

Zodra je een afspraak hebt gemaakt voor afhalen in het magazijn nemen wij contact met je op om je te laten weten wanneer jouw artikelen klaarstaan. In bijna alle gevallen zijn de producten binnen 15 minuten klaar om opgehaald te worden.

Bij vragen kun je gerust contact met ons opnemen, wij helpen je graag!

Kan ik een leveringstijdstip kiezen?

Als je jouw postcode invult in het formulier tijdens het bestellen krijg je alle beschikbare leveringsopties te zien. Een tijdstip aangeven is helaas niet mogelijk gezien het feit de meeste producten via PostNL of GLS bezorgd worden, deze partijen werken met een routeplanning.

Grote zendingen (tegels en baden) kunnen wel op een aangevraagd tijdstip en datum geleverd worden. Nadat je een bestelling hebt geplaatst zal er contact worden opgenomen. Naderhand zullen wij kijken wat voor jou het best uitkomt!

Er ontbreekt een artikel van mijn bestelling..

Ten eerste betreuren wij het zeer wanneer een order incompleet wordt geleverd.  Natuurlijk kan het een keer voorkomen dat er een menselijke fout wordt gemaakt in het magazijn. Bad en Vloer houdt service hoog in het vaandel en we lossen dit dan ook graag met je op!

Alle eventuele kosten die er gemaakt worden om dit probleem op te lossen nemen wij op eigen rekening. Neem a.u.b. contact met ons op en vermeld daarbij je bestelnummer, zodat we dit probleem spoedig kunnen oplossen.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Mijn bestelling is nog niet aangeleverd, wat moet ik doen?

Het spijt ons dat jouw bestelling niet op tijd is aangeleverd. We maken het graag goed met je. Helaas komt het in sommige gevallen voor dat een zending te laat wordt aangeleverd. Dit komt doordat wij afhankelijk zijn van PostNL en GLS waar soms vertragingen ontstaan zonder dat wij hier op kunnen inspelen.

Mijn bestelling is aangekomen maar ik was niet thuis, wat moet ik nu doen?

Wij raden je altijd aan ervoor te zorgen dat er iemand bij de woning aanwezig is om de levering in ontvangst te nemen. Uiteraard kan het voorkomen dat we elkaar toch onverhoopt mislopen. Check daarom altijd goed de leverstatus op Bad en Vloer.

Grotere palletkoeriers zullen op de dag zelf contact met je opnemen om je een tijd voor levering aan te geven. Als deze leveringen worden gemist, kan een nieuwe levering in rekening worden gebracht.

Mocht de tijd of plek toch veranderd moeten worden. Doe dit a.u.b. op tijd! Bij vragen kun je gerust de live chat openen, wij helpen je graag!

Biedt Bad en Vloer volgende dag levering service?

Wij leveren de volgende dag op alle artikelen die momenteel in voorraad zijn in ons magazijn. Afhankelijk welk merk en de grootte van het product kunnen ook non-voorraad artikelen voor een bepaalde tijd besteld morgen in huis zijn. Deze informatie is te vinden op de product pagina zelf. Kom je er zelf niet uit? Open gerust de live chat zodat wij je kunnen helpen.

Wat is de standaard levertijd?

De levertijd kan variëren afhankelijk van de door jou bestelde artikelen en/of het voor levering opgegeven adres. De levertijd wanneer een product wordt besteld is een indicatie waar we naar streven. In 5% van de gevallen is er een onverhoopte vertraging, hierover zullen we je altijd contacteren.

Standaard leveringen per pallet worden gemiddeld binnen 2-10 werkdagen na het plaatsen van de bestelling geleverd.

Kleinere leveringen waarvoor geen palletservice nodig is, worden gemiddeld binnen 1-4 werkdagen na het plaatsen van de bestelling geleverd.

Wij streven ernaar alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, maar soms kunnen er door voorraadniveaus of andere onvoorziene redenen vertragingen optreden. Onze website toont real-time voorraadinformatie voor elk product op onze website, samen met toekomstige aanvullingsdata voor artikelen die momenteel niet op voorraad zijn.

Om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren, dien je er bij het afrekenen voor te zorgen dat jouw artikelen op voorraad zijn. Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvangt je een bevestigingsmail met jouw bestelnummer en een link naar de traceerbaarheid. Je ontvangt verdere e-mails zodra jouw bestelling door ons gespecialiseerde magazijnteam is verzonden. Je kunt op de hoogte blijven van de voortgang van jouw bestelling via ”wat is de leverstatus” op Bad en Vloer.

Wij raden je sterk aan geen loodgieters te boeken, totdat jouw goederen zijn aangekomen en gecontroleerd.