Klantenservice

Vragen? wij helpen je graag

Onze klantenservice is van Maandag tot Vrijdag van 8:30 tot 17:00 bereikbaar.

Klantenservice status?

Brand het icoon in het menu groen? wij staan voor je klaar, je hebt over het algemeen direct antwoord op je vragen!

Is het icoon in het menu oranje? De klantenservice is even aan het uitrusten, je kunt ons mailen en / of whatsappen. Wij pakken je vraagstuk de eerst volgende werkdag direct op.

Mijn bestelling

Bij Bad en Vloer staat stiptheid voorop. Wij streven er altijd naar om jouw pakketten op tijd en onbeschadigd aan te leveren. Hiervoor maken wij in onze verpakking- en verzendmethode voortdurend aanpassingen.

Mocht je echter ooit vragen hebben of speciale verzoeken willen bespreken, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. De meest voorkomende onderwerpen vind je hier rechts. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we zijn altijd beschikbaar om je te assisteren.

Veel gestelde vragen

Op welke dagen leveren jullie?

Op werkdagen leveren wij van 8:00 tot 19:00 voor kleine zendingen. Deze zullen in de meeste gevallen via PostNL of GLS verzonden worden. Na het afrekenen kijken wij welke verzendoptie het meest geschikt is en zullen naderhand de track and trace aanleveren. Houd je track and trace code goed in de gaten zodat je jouw pakketje niet mist!

Voor grotere zendingen (tegels en baden) zal één van onze medewerkers contact met je opnemen om een levertijd af te spreken. Zo weet je precies wanneer je jouw bestelling kunt verwachten! Wij leveren grote zendingen van maandag tot en met zaterdag van 9:00 tot 16:00. Vragen? Neem gerust contact met ons op.

Wat moet ik doen als ik een defect product heb ontvangen?

Allereerst onze excuses. Wij doen er alles aan om jouw product in goede staat aan te leveren. Helaas komt het heel zelden voor dat een product defect wordt geleverd. Wij lossen dit graag op!

Als je een defect product hebt ontvangen, dan zijn dit de stappen die je binnen 48 uur moet nemen:

  • Stop met het gebruik van het product en bewaar alle bijbehorende documentatie, zoals de factuur of het ontvangstbewijs.
  • Neem zo snel mogelijk contact met ons op en meld het defect. Dit kan vaak via de mail, live chat of telefonisch.
  • Beschrijf duidelijk het defect en verstrek alle benodigde informatie, zoals jouw bestelnummer, de naam van het product en de aankoopdatum.
  • Wij starten een onderzoek en zullen met een passende oplossing komen. Dit duurt meestal 48 uur.
Kan ik een retour ook afgeven in Hoevelaken?

Uiteraard! Mits het ingediende formulier is goedgekeurd nemen wij de retour graag in ontvangst bij ons op de zaak. Laat het ons wel weten van tevoren!

Hoe lang heb ik om een product te retourneren?

Voor alle producten geldt een retourtermijn van 30 dagen op het moment dat het door jou besteld product is ontvangen. Wettelijk gezien is er een bedenktijd van 14 dagen. Wij weten dat bestellen van sanitair producten soms in combinatie gaat met een verbouwing/renovatie. Voor die reden hebben we het verlengt naar 30 dagen, om optimale service aan te bieden!

Onderwerpen