Onderwerpen

Voor vragen en advies

Onze klantenservice is op werkdagen van 8:30 tot 17:00 bereikbaar.

We weten dat het lastig kan zijn om een keuze te maken. Wij helpen je graag! Samen kijken we hoe wij jou het best kunnen helpen, van productinformatie tot levertijden.

Ook voor pro-advies op een complete badkamer renovatie is Bad en Vloer jouw ideale adviseur. Naast de laagste prijs garantie verlenen wij ook de beste service. Ervaar het zelf. Aarzel niet om ons te telefoneren of simpelweg de live chat te openen rechts onderin.

Zelf service

Direct inzicht krijgen in orderstatus? Of wil je een retour aanvragen? Regel het direct via jouw account.

Retourneren & annuleren

Wat zijn de voorwaarden van het retourneren van een product
  1. Eventuele schades aan het artikel dienen binnen 48 uur na ontvangst kenbaar gemaakt worden. Hierna is het helaas voor ons niet meer duidelijk waardoor de schade is ontstaan.
  2. Het artikel dat je terugstuurt, moet ongebruikt en niet gemonteerd zijn (gemonteerd is geaccepteerd). Je mag het artikel natuurlijk bekijken, net zoals je dat in een winkel zou doen. Wees echter voorzichtig bij het uitpakken, want het is belangrijk dat het artikel compleet terugkomt en geen beschadigingen vertoont.
  3. We verzoeken je vriendelijk om het artikel, indien mogelijk, terug te sturen in de originele verpakking. Om in aanmerking te komen voor een volledige terugbetaling van het aankoopbedrag, is het belangrijk dat deze verpakking onbeschadigd blijft. Je mag de plakband uiteraard wel voorzichtig opensnijden; anders zou je het artikel niet kunnen inspecteren
  4. Volgens de wet heb je recht op 14 dagen bedenktijd, waarbinnen je je aankopen zonder opgaaf van redenen mag retourneren. Wij bieden je echter graag wat meer ruimte en hebben besloten deze bedenktijd te verlengen naar 30 dagen.
  5.  Het retour adres van Bad en Vloer is:
  6. Bad en Vloer
    Zuiderinslag 8 A,
    3871MR Hoevelaken

Kan ik een retour ook afgeven in Hoevelaken?

Uiteraard! Mits het ingediende formulier is goedgekeurd nemen wij de retour graag in ontvangst bij ons op de zaak. Laat het ons wel weten van tevoren!

Worden de verzendkosten terugbetaald als ik een product retourneer?

Wij rekenen geen percentage over het geretourneerde product om een betere service aan te bieden. Helaas zijn we wel genoodzaakt als bedrijf de verzendkosten door te rekenen aan de consument.

Nederland
Kleine zendingen: PostNL pakketlabel € 7,95
Grote zendingen: Afhaalservice € 49,95

België
Kleine zendingen: Bpost pakketlabel € 12,50
Grote zendingen: Afhaalservice € 79,95

De kosten van het retourneren worden verrekend met het terug te betalen bedrag. Kies je ervoor om het pakket zelf terug te brengen of regel je zelf de retourzending? Dan brengen wij niets in mindering op het terug te betalen bedrag.

Kan ik een product retourneren als het beschadigd is aangekomen?

Wij geven in onze bevestiging/verzendmails aan dat schades binnen 48 uur per mail en voorzien van een foto gemeld te worden. 48 Uur na levering zijn wij niet meer verantwoordelijk voor schades aan het product. Het is dus niet mogelijk om via het retourformulier een beschadigd artikel te retourneren. Hiervoor dient altijd een mail naar ons gestuurd te worden, zodat we adequaat met een oplossing kunnen komen.

Moet ik betalen voor het retourneren van een product?

Nee, Je hoeft niet te betalen voor het retourneren van het product(en). Echter dien je zelf de retour verzendkosten te betalen
Hieronder vind je een schatting voor de kosten van een retour label.

Nederland
Kleine zendingen: PostNL pakketlabel € 7,95
Grote zendingen: Afhaalservice € 49,95

België
Kleine zendingen: Bpost pakketlabel € 12,50
Grote zendingen: Afhaalservice € 79,95

De kosten van het retourneren worden verrekend met het terug te betalen bedrag. Kies je ervoor om het pakket zelf terug te brengen of regel je zelf de retourzending? Dan brengen wij niets in mindering op het terug te betalen bedrag.

Hoe lang heb ik om een product te retourneren?

Voor alle producten geldt een retourtermijn van 30 dagen op het moment dat het door jou besteld product is ontvangen. Wettelijk gezien is er een bedenktijd van 14 dagen. Wij weten dat bestellen van sanitair producten soms in combinatie gaat met een verbouwing/renovatie. Voor die reden hebben we het verlengt naar 30 dagen, om optimale service aan te bieden!

Wat is de procedure voor het retourneren van een product?
  1. Controleer of het product in aanmerking komt voor retournering. We hanteren een retourtermijn van 30 dagen. Artikelen mogen ook voor aanschafwaarde omgeruild worden, mits in goede staat geretourneerd. Meer informatie staat vermeld in onze algemene voorwaarden!
  2. Meldt het product aan via het retoursformulier. Zorg ervoor dat je de juiste informatie verstrekt, zoals jouw bestelnummer, de naam van het product en de reden van retour.
  3. Wij zullen je na het indienen van het retoursformulier voorzien van retour instructies. Denk hierbij aan het aanmaken van een verzendlabel die geprint moet worden en het retouradres waar het pakket naartoe verzonden kan worden. Ook is het van belang dat je transparante tape gebruikt zodat de verpakking niet beschadigd.
  4. Zorg ervoor dat het product in goede staat wordt geretourneerd, inclusief alle accessoires, handleidingen en verpakkingen. Mochten er onderdelen missen dan kunnen hiervoor kosten in rekening worden gebracht. We streven er samen naar alles correct op te lossen. Dus zorg ervoor dat alles wat erbij zat er tijdens het retourneren ook weer in zit!
  5. Zodra wij het product hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt jouw retourzending verwerkt. Dit kan betekenen dat je jouw geld terugkrijgt of dat je een vervangend product ontvangt, afhankelijk van wat je hebt aangevraagd. Houd er rekening mee dat wij het retourproces z.s.m. proberen af te handelen. Het kan een paar werkdagen duren alvorens het bedrag teruggestort is. Het kan voorkomen dat jouw retour aanvraag wordt afgekeurd als bovenstaande punten zijn geschonden. Hieromtrent zullen we altijd contact met je opnemen. Samen zorgen we voor de beste oplossing!.
Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik hem geplaatst heb?

Ja, je kunt items toevoegen/verwijderen aan bestaande bestellingen door met onze klantenservice te spreken. Let op, zodra jouw bestelling wordt verzameld in ons magazijn, kun je niets meer toevoegen.

In de meeste gevallen is de bestelling nog tegen te houden, mocht je bijvoorbeeld het verkeerde formaat hebben besteld. Neem a.u.b. snel contact met ons op zodat wij de zending nog kunnen tegenhouden.