Onderwerpen

Voor vragen en advies

Onze klantenservice is op werkdagen van 8:30 tot 17:00 bereikbaar.

We weten dat het lastig kan zijn om een keuze te maken. Wij helpen je graag! Samen kijken we hoe wij jou het best kunnen helpen, van productinformatie tot levertijden.

Ook voor pro-advies op een complete badkamer renovatie is Bad en Vloer jouw ideale adviseur. Naast de laagste prijs garantie verlenen wij ook de beste service. Ervaar het zelf. Aarzel niet om ons te telefoneren of simpelweg de live chat te openen rechts onderin.

Zelf service

Direct inzicht krijgen in orderstatus? Of wil je een retour aanvragen? Regel het direct via jouw account.

Klachten & garantie

Hoelang duurt het voordat mijn klacht is opgelost?

Wij proberen dezelfde dag nog te reageren op je klacht, echter is het afhankelijk van het soort klacht hoelang het duurt voordat deze is opgelost. Wij zullen er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

Kan ik mijn geld terugkrijgen als ik niet tevreden ben met het product?

Ja, het is zeker mogelijk om je geld terug te krijgen bij het retourneren van het product. Mits deze aan een aantal voorwaarden voldoet. Zo mag het product niet beschadigd of gemonteerd zijn. Dient de verpakking in acceptabele staat te zijn en moet het binnen de retour termijn bij ons kenbaar gemaakt worden.

Wat gebeurt er nadat ik een klacht heb ingediend?

Onze klantenservice zal binnen 24 uur (werkdagen) contact met jou opnemen. Vanuit hier wordt er gekeken hoe de klacht zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Wat moet ik doen als ik een defect product heb ontvangen?

Allereerst onze excuses. Wij doen er alles aan om jouw product in goede staat aan te leveren. Helaas komt het heel zelden voor dat een product defect wordt geleverd. Wij lossen dit graag op!

Als je een defect product hebt ontvangen, dan zijn dit de stappen die je binnen 48 uur moet nemen:

  • Stop met het gebruik van het product en bewaar alle bijbehorende documentatie, zoals de factuur of het ontvangstbewijs.
  • Neem zo snel mogelijk contact met ons op en meld het defect. Dit kan vaak via de mail, live chat of telefonisch.
  • Beschrijf duidelijk het defect en verstrek alle benodigde informatie, zoals jouw bestelnummer, de naam van het product en de aankoopdatum.
  • Wij starten een onderzoek en zullen met een passende oplossing komen. Dit duurt meestal 48 uur.
Hoeveel jaar garantie heb ik op mijn product?

Op de product pagina zelf kun je bij de specificaties het aantal jaren vinden dat het product garantie heeft. Maar wat verstaan we precies onder garantie, hoe is het toepasbaar en welke uitzonderingen zijn er? Lees het hieronder!

De fabrieksgarantie op een product wordt aangeboden en gehonoreerd door de fabrikant van het product. De geboden garantie dekt alle fabricagefouten die op het product worden aangetroffen wanneer het wordt gebruikt in een normale huishoudelijke of commerciële (alleen wanneer aangegeven commercieel gebruik) toepassing.

Verwaarlozing of misbruik van producten maakt bovendien elke garantieperiode ongeldig. In het geval van een defect kun je contact met ons opnemen. Wij zullen je dan adviseren wat de procedures van de fabrikant zijn.

Let op! Gemonteerd is geaccepteerd!

Ik heb een kapot artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Onze excuses dat de bestelling niet heelhuids is aangekomen. Wij lossen het graag voor je op. Neem contact met ons op via de live chat en vergeet daarbij niet je bestelnummer. Samen zoeken we naar de correct oplossing!

Let op! Schades dienen binnen 48 uur per mail en voorzien van een foto gemeld te worden. 48 Uur na levering zijn wij niet meer verantwoordelijk voor schades aan het product.