Onderwerpen

Voor vragen en advies

Onze klantenservice is op werkdagen van 8:30 tot 17:00 bereikbaar.

We weten dat het lastig kan zijn om een keuze te maken. Wij helpen je graag! Samen kijken we hoe wij jou het best kunnen helpen, van productinformatie tot levertijden.

Ook voor pro-advies op een complete badkamer renovatie is Bad en Vloer jouw ideale adviseur. Naast de laagste prijs garantie verlenen wij ook de beste service. Ervaar het zelf. Aarzel niet om ons te telefoneren of simpelweg de live chat te openen rechts onderin.

Zelf service

Direct inzicht krijgen in orderstatus? Of wil je een retour aanvragen? Regel het direct via jouw account.

Betalen

Hoe snel wordt een retour terug betaald?

Jammer dat je een product wenst te retourneren. Dit betekent waarschijnlijk dat wij, of het product ergens in tekort is gekomen. Wij lossen dit graag met je op! Zodra je een retouraanvraag hebt aangemaakt zal er een verzendlabel naar je verzonden worden. Er zal altijd worden aangegeven waar het product naartoe gebracht moet worden, of dat het door ons wordt opgehaald.

Alvorens wij een terugbetaling in gang kunnen zetten dienen wij het product eerst te ontvangen. Als alles in orde is zullen wij z.s.m. het proces starten om het geld terug te storten op het door jou aangegeven rekeningnummer. Dit bedrag is meestal binnen een venster van 2 dagen teruggestort.

Wanneer het artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden zullen we kijken naar een geschikte oplossing.

Wat is het rekeningnummer van Bad en Vloer?

Het rekening nummer van Bad en Vloer is NL 85 RABO 0318 5847 43

Betaling voltooid, wat nu?

Bedankt voor je bestelling bij ons! Zodra de betaling is geregistreerd zullen wij je een mail versturen met daarin alle details over jouw bestelling. Mocht je vragen hebben in de tussentijd, aarzel niet om contact met ons op te nemen, wij helpen je graag!

Mijn betalingsmethode is geweigerd, wat nu?

Als je betaling wordt geweigerd, controleer dan of je alle informatie correct hebt ingevoerd en of alle verplichte velden zijn ingevuld. Als er problemen blijven bestaan, neem dan contact op met onze klantenservice over het probleem. We zullen proberen het zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Welke betalingsmogelijkheden er zijn?

Onze payment provider Mollie omvat alle belangrijke betalingsmogelijkheden, Zoals onder anderen iDEAL, Creditcard, Paypal, en Bancontact. Door gebruik te maken van Mollie zijn zowel onze klanten als wij zelf gegarandeerd van een veilige betaling.