Je wilt graag een product retourneren?

Het is volkomen begrijpelijk dat een product soms niet helemaal voldoet aan je verwachtingen, misschien niet past, of onderweg tijdens de verzending beschadigd is geraakt. We staan volledig achter je recht om artikelen te retourneren of je aankoop te herzien, zonder dat je daarvoor een reden hoeft op te geven. Wel vragen we je om aan enkele voorwaarden te voldoen. Deze voorwaarden vind je duidelijk uitgelegd in de sectie ‘Klantenservice’ op onze website.

Retour aanmelden

Meld je producten aan via onderstaand formulier. De inzending ontvang jij ook in de mail, wij willen je vragen om deze uit te printen en toe te voegen aan je retour product. Op deze manier kunnen wij zo snel mogelijk jouw retour verwerken.

Het pakket verzenden

Je hebt het pakket ingepakt, van het juiste adres voorzien en het retoursformulier bijgevoegd. Je mag het pakket nu overhandigen aan een pakketdienst naar keuze. Na ontvangst zullen wij jouw retour behandelen en streven ernaar deze zo spoedig mogelijk te verwerken.

Retour goedgekeurd?

Als alles in orde blijkt te zijn met jouw retour zending en je voldaan hebt aan de retoursvoorwaarden zullen wij jouw geld binnen 2 werkdagen terug storten op het rekeningnummer wat bij ons bekent is.

Gegevens

Naam
Het bestel nummer bestaat uit een # gevolgd door 6 cijfers. Deze is terug te vinden in je mail en of account.
Stel je hebt meerdere producten tegelijk besteld maar wilt er maar 1 retourneren meld dan hier om welke product het precies gaat.
Geef hier jouw reden op om de producten te retourneren. Mocht er schade zijn aan de artikelen meld dit dan