Hoe snel wordt een retour terug betaald?

Jammer dat je een product wenst te retourneren. Dit betekent waarschijnlijk dat wij, of het product ergens in tekort is gekomen. Wij lossen dit graag met je op! Zodra je een retouraanvraag hebt aangemaakt zal er een verzendlabel naar je verzonden worden. Er zal altijd worden aangegeven waar het ...

Betaling voltooid, wat nu?

Bedankt voor je bestelling bij ons! Zodra de betaling is geregistreerd zullen wij je een mail versturen met daarin alle details over jouw bestelling. Mocht je vragen hebben in de tussentijd, aarzel niet om contact met ons op te nemen, wij helpen je graag!

Mijn betalingsmethode is geweigerd, wat nu?

Als je betaling wordt geweigerd, controleer dan of je alle informatie correct hebt ingevoerd en of alle verplichte velden zijn ingevuld. Als er problemen blijven bestaan, neem dan contact op met onze klantenservice over het probleem. We zullen proberen het zo snel mogelijk voor je op te lossen. ...

Welke betalingsmogelijkheden er zijn?

Onze payment provider Mollie omvat alle belangrijke betalingsmogelijkheden, Zoals onder anderen iDEAL, Creditcard, Paypal, en Bancontact. Door gebruik te maken van Mollie zijn zowel onze klanten als wij zelf gegarandeerd van een veilige betaling.